מה הם אחד מהכוחות העוצמתיים ביותר לחיבור, לשכנוע ולהשפעה על הלך הרוח, האמונות וההתנהגות שלנו?

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('7a7bb746-703b-4112-83e1-3ee4206bd1e6','/dyncontent/2024/11/3/b44bb187-d390-46d8-b89d-bb8af27a8e0e.jpg',18624,'אפיקים באנר כתבה',525,78,true,54044,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('7a7bb746-703b-4112-83e1-3ee4206bd1e6','/dyncontent/2025/6/8/5d27d4f1-36af-4ef8-ad4c-0c85f781d483.jpeg',19583,'באנר כתבה משקאות הטורקי ',525,78,true,54044,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('7a7bb746-703b-4112-83e1-3ee4206bd1e6','/dyncontent/2025/6/9/77c9f17c-d462-4dc5-bc72-b1ee33db7b9b.gif',19604,'תחברה אייטם כתבה 3',525,78,true,54044,'Image','');},15]]);})

מאז ומעולם סיפורים כישפו אותנו, מציתים את הדמיון ומובילים למחוזות רחוקים. ד"ר קלי ד. פרקר, מומחית לתקשורת, מסבירה שסיפורים הם הרבה יותר ממדיום בידורי: "הם אחד מהכוחות העוצמתיים ביותר לחיבור, לשכנוע ולהשפעה על הלך הרוח, האמונות וההתנהגות שלנו".

בהרצאת TED שלה, פרקר מציגה את שלושת כללי הזהב שלה לרקיחת סיפור מרתק: "המרדף", "התמונה" ו"ההצעה". כללים אלה מקנים לסיפור בולטות וזכירות, ומגבירים את הסיכויים לשיתוף פעולה מצד המאזינים.


$(function(){setImageBanner('29449f45-e617-43ec-b2af-f746506c7619','/dyncontent/2025/6/9/54eaaaf4-c3f6-4fcd-a55f-eb3a5f010e73.gif',19602,'תחבורה אייטם כתבה 1',525,78,false,54045,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה